Life...

Welcome to my blog. I hope you enjoy it. I love fashion! It's my passion and I can not live without it! But in addition to fashion and photography , I love my family, friends and life! I love life! Because every day is different and unique. every day to become something else.I love change. Because change is life.

pondelok 1. apríla 2013

Recenzia I.


Ahojte :)
Mimochodom prajem vám šťastnú a veselú veľkú Noc , dúfam že ju trávite v rodinnom kruhu a s plnými bruškami J Dnes mám tu pre vás niečo iné . A to už sľúbenú moju prvú recenziu . Som zvedavá ako to dopadne . Budem recenzovať dva make-upy od Rimmelu . Rimmel match perfectionRimmer lasting finish 25 hour . Dnes to bude match perfection a zajtra lasting finish . Čiže tuto recenziu rozdelím do dvoch príspevkov . Obidve make-upy testujem už dlhšiu dobu takže mám s nimi už nejaké skúsenosti . Na začiatok však spomeniem ešte akú mám pleť , aby ste vedeli vy čo máte rovnaký typ pleti či tieto make-upy skúsiť či nie . Takže moja pleť je zmiešaná . mastná t-zona ale mám aj suché miesta kde sa mi tvoria šupinky . Mám dá sa povedať problematickú pleť . Nemám síce nejaké akné , ale mám pupáky a začervenané miesta . Proste typická pleť pre tinedžerku .  A ešte , túto recenziu môžete brať aj ako také porovnanie týchto dvoch make-upov , možno aj  verzus . 
Dobre takže začneme . Match perfection : 


Čo tento make-up sľubuje ?

·         bezchybné nalíčení po celý den
·         modré safírové pigmenty pro svěží barvu pleti
·         okysličující komplex pro přirozeně zářivý vzhled
·         SPF 18

 


A ako je to naozaj ?

Tak , tento make-up je viac menej dosť tekutý . Ľahko sa s ním pracuje ,ja som ho vždy nanášala prstami a šlo to super .  Povedala by som že keď si ho dôkladne rozotriete nerobí mapky . Čo sa týka odtieňov  má ich 6 ,čo je celkom slušné . Ja mám ten najsvetlejší Ivory . A som dosť bleduľa a musím povedať že farba mi vôbec nesadla . Na to že je to najsvetlejší odtieň , je príliš orandžovo-žltý .Na tvári sa však trocha prispôsobí vašej pleti ale nie je to boh vie čo . Parfumácia je typická pre Rimmel . Mne sa celkom páči no pre niekoho môže byť príliš výrazná . Ja uprednostňujem make-upy bez parfumácie . Krytie . Podľa mňa taký priemer , nič extra ale ujde to . Nezakryje to akné , ani vyrážky ale zjednotí vám pleť a skryje pory . Vydrž . Tak jasné že nevydrží celý deň ale tak 5-6 hodín podľa mňa znesie . Ked si ho nanesiete vaša pleť sa cíti taká svieža rozžiarená by som povedala , čo je na ňom celkom fajn . Tento make-up zvýrazňuje suché miesta , čiže sa ak máte suchú pleť , môžu začať tvoriť šupinky .


Ako tento make-up vyhovoval mne ?

Zo začiatku sa mi páčil bola som s ním ako tak spokojná . Kúpila som ho za výhodnú cenu aj s bázou . Ale nedávno mi začal robiť strašne šupiny v suchých miestach . T-zona bola čoraz mastnejšia , farba sa mi páčila čím ďalej tým menej . Takže som ho proste prestala používať kedže som videla že mi už nerobí dobre .


Pre koho je vhodný ?

Pre normálnu , menejproblematickú pleť  . Ak nemáte mastnú pleť so suchými miestami bude určite fajn :)


Kde ho zohnať ?

Myslím si že v každej drogérie kde je Rimmel . Cena sa pohybuje okolo 8 eur čo je myslím celkom ok .


Kúpila by som si ho znovu ?

Tak,myslím že z tohto článku vyplýva že nie . Nekupila  by som si ho . Ale jeho kúpu každopádne neľutujem . Možno vám sadne , skúste , tento make-up fakt nie je zlý .

A čo vy ? Máte s ním nejaké skúsenosti ? Dúfam že sa vám táto moja prvá recenzia páčila . Zajtra bude o lasting finish :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára