Life...

Welcome to my blog. I hope you enjoy it. I love fashion! It's my passion and I can not live without it! But in addition to fashion and photography , I love my family, friends and life! I love life! Because every day is different and unique. every day to become something else.I love change. Because change is life.

utorok 2. apríla 2013

Recenzia ll.

Ahojte, dnes sľúbená druhá recenzia make-upu od Rimelu :) Lasting finish :





Čo tento make-up sľubuje ?

·        - revitalizujúci komplex minerálov pre posilnenie pleti
·        - zvláčňujúce zloženie Aqua Primer pre celodennú hydratáciu
·        - zbaví pleť stresu a napätia

A ako je to naozaj ?
Tento make-up je viac tuhší ako match perfection . Vlastne o dosť tuhší . Ťažšie sa rozotiera ale mne to nejaké nevadí . Ja si ho tiež nanášam prstami a dá sa to ak si pod to dáte hydratačný krém alebo bázu , ide to ľahko . Ak si ho dôkladne rozotriete netvorí fľaky ani mapky . Odtiene ponúka 4 . Mám znova ten najsvetlejší Ivory a som s ním viac spokojná ako s match perfection .  Nie je do orandžova skôr tak do slabo hneda a pleti sa vie krásne prispôsobiť . Parfumácia je ako vždy Rimmelovská . Krytie je o niečo lepšie ako u match perfection . Aspoň podľa mňa ale bez korektoru sa nezaobídete . Výdrž je takisto lepšia . Aj ako píše že to má vydržať 25 hodín , všetci vieme že je to nemožné ,ale vydrž je podľa mňa dosť dobrá . Tak 10 hodín to vydrží . Ked sa denne prepudrujete je to celkom slušné . Hydratuje nie veľmi dobre , ale ako hovorím s hydratačným krémom je to fajn . Na leto však vhodný nie je pretože je príliš hutný .

Ako tento make-up vyhovoval mne ?

Vyhovoval mi určite viac ako match perfection . Sedí mi viac odtieň aj nevysušuje pleť ako match . Aj ked párkrát mi nejaké tie šupinky vytvorí nie je to až taká katastrofa . Ja mám síce radšej  menej tuhé make-upy ale tento je fajn . Používam ho ako kedy. Väčšinou na nejakú párty ked potrebujem dobrú výdrž . Nie je úplne najlepší ale vyhovuje mi .


Pre koho je vhodný ?

Pre normálnu , možno aj zmiešanú a aj mastnú pleť . Príde mi že je pre všetky typy pleti . Ak s ním viete dobre pracovať .


 Kde ho zohnať ?

Tak ako aj match v každej drogérii , za pomerne rovnakú cenu .


Kúpila by som ho znovu ?

Neviem sama neviem . Teraz určite nie pretože ho ešte mám( mám ho už dosť dlho ) a teraz používam tonovacie krémy. Ale možno niekedy v buducnosti si ho rada znova kupim .

A čo vy , nejaké skúsenosti ? 
Takže vyhodnotenie . Pre  mňa je určite lepší Lasting finish . Ktorý sa vie pekne pleti prispôsobiť . Dúfam že sa vám článok páčil :) Krásny večer

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára