Life...

Welcome to my blog. I hope you enjoy it. I love fashion! It's my passion and I can not live without it! But in addition to fashion and photography , I love my family, friends and life! I love life! Because every day is different and unique. every day to become something else.I love change. Because change is life.

štvrtok 21. marca 2013

Random

Ahojte . Prepáčte že som nič nepridala ale akosi nie je čas . Tak aspoň nejaké random fotky a trocha inšpirácie , taký mix všetkého :) V blízkej budúcnosti plánujem aj možno nejaké recenzie ( moje prvé) tak uvidíme :) prajem vám ešte pekný večer ( zajtra je piatok jupííí) a potom krásny víkend :) + kuk na môj tumblr : tu :)
me :)
 Viac v pokračovaní :

každodenne abs :) funguje!odporúčam :)
bola som v tatrách , presnejšie v tatranskej lomnici na rodinnej lyžovačke , bolo skvelo a počasie bolo úžasné :) Fotené je to zo skalnatého plesa a hore môžete vidieť Lomnické sedlo :) a výhľad je tam úžasný a svahy najlepšie :)
mmmm :)))) niečo na večer :P
no nie sú krásne ? :(
me & smile :))
dokonalá Miley :) pre mňa je best of the best
môj :))

je to proste lááska
urgentne potrebujem nejakú party hard
!!!
tam tak teraz byť :((
prosím si :))
jeden z mojích najobľúbenejších filmov :) a herec :*
my dream body
a nakoniec môj rozvrh :) cvičím http://www.youtube.com/playlist?list=PL1c41tQdiDhP7EYs3hRygN6L21Lp647Fa . vrelo odporúúčam! :)

2 komentáre:

  1. Jé ty jsi krásná!:) Zejna taky miluju!:-D a ty mužský těla? Hmm..:-D a taky teď posiluju každý den Abs:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jee dakujeeem :) Zayn je naj :)) hm dali by sme si povedať čo ? :D tak to je super len tak dalej :))

      Odstrániť