Life...

Welcome to my blog. I hope you enjoy it. I love fashion! It's my passion and I can not live without it! But in addition to fashion and photography , I love my family, friends and life! I love life! Because every day is different and unique. every day to become something else.I love change. Because change is life.

streda 3. apríla 2013

Must have kúsky :)

Ahojteee :) Som sa nejako v tom písaní článkov rozbehla čo ? :D Len nie a nie pridať outfit však , Tak keď sa to počasie spamätá určite nejaký ten outfit bude mám pár nových kúskov takže:) Dnes mám pre vás znova wishlist , ale nie taký aký ste zvyknutý .Je to vlastne zoznam veci ktoré si neprajem ale fakt ich nutne potrebujem! Bude to rozdelené na oblečenie hornej časti tela , dolnej časti tela, topánok a doplnky :) Tak snáď sa vám to bude páčiť , a zanechajte komentár :) kráásny deň :)
Začneme hornou častou tela :D
Takže bundy : chcem nejakú jarnú,jesennú , najlepšie párku :)
           tričká : páčia sa mi voľné trička s potlačou na leto :)
           mikiny a košele : už dlhšie hľadám nejaké fajn kúsky :)

Legíny : hroozne sa mi páči astézky vzor , dúfam že čoskoro budem podobné vlastniť:) 
Rifle a nohavice : džínsov nie je nikdy dosť a ja som na ne maniak :D a v poslednej dobre sa mi páčia tie maskáčové nohavice :)) 
Kraťasy a sukne : dúfam že leto bude teplé a kedže milujem kraťasy chcelo by to niečo nové , najviac ma lákajú rifľové alebo tie z astézkym vzorom :D Sukňu mám len jednu a po tejto klasickej čierne túžim dlho , alebo nejaká s astézkym vzorom by oblo tiež fajn :) páčia sa mi aj tie sukne s  volánikmi-v predu krátka-vzadu dlhá :) 
Pomerne všetky tieto boty sú z New Looku, mať tak tento obchod v našom meste och :D
čižmičky: chcela by som nejaké také ankle boots , čierne by boli naj :) už hrozne dlho nejaké hľadám za prijateľnú cenu , neviete kde sa dajú podobné zohnať ? 
štekle : haha :D Páčia sa mi a dobre sa mi v nich chodí , hrozne túžim po nejakých wedgeees:) 
sandále a baleríny : klasika na leto :)
rupsaky a kabelky : waaaa :D som na tom asi závislá , k tomuto nie je čo dodať, čiernych kabeliek nie je nikdy dosť!
čiapky : takého čiapky milujeem ! chcem takúto vlastniť :(  a šiltovka :) proste NEED IT!
doplnky , šatka,okuliare,šperky : nie je čo dodať ktorá žena nemá rada doplnky ?:)) tie okuliare musím mať :(

Tak to bolo všetko:) Napíšte mi či sa vám niečo páčilo a ak máte nejaké typy na kúpu niečoho podobné dajte vedieť! :)

5 komentárov:

  1. parádne veci :) najviac sa mi páčia tie strakaté legíny :)

    Veronika

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ahoj, pýtala si sa, či je teraz na boohoo.com poštovné. Nie je, majú na všetky euro-objednávky poštovné zadarmo :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ahoj jeej dakujem krásne za odpoved :) už idem objednávať :)

      Odstrániť
  3. Cvoky letia no :) Musím konečne naraziť na nejakú podobnú kabelu alebo topánky na jar :/
    Pozývam ťa do giveaway na mojom blogu www.just-angelity.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť