Life...

Welcome to my blog. I hope you enjoy it. I love fashion! It's my passion and I can not live without it! But in addition to fashion and photography , I love my family, friends and life! I love life! Because every day is different and unique. every day to become something else.I love change. Because change is life.

sobota 13. apríla 2013

Food diary

Ahojte :) Prajem vám krásnu sobotu :) Konečne je pekneee:) Tak dnes mám tu pre vás food diary , alebo proste to čo posledné týždne jem . Ako som v príspevku o cvíčení hovorila že nedržím žiadne diéty ale snažím sa jesť zdravšie a vynechávať všetky tie nezdravé veci . Kedže mám 15 na obedy chodím do školy a tam si bohužiaľ stravu nevyberám ale neriešim to . Pretože vždy ked som doma si spravím to čo chcem a to čo mám rada :) Veľmi rada trávim čas v kuchyni takže ma to aj baví :) Fotky nie sú v nejakej super kvalite ani nevyzerajú nejako úžasne ale tak hádam to nevadí :) 

jablko s škoricou + kakaová ovsená kaša :)
opäť : ovsená kaša + jablko ( stala som sa na ovsenej kaši závislá :(( )
obyčajná celozrnná žemľa so syrom a zeleninou :) 
bananové lievance so šľahačkou a broskyňou :) 
celozrný rožok so zeleninou, ako dezert - jablko so škoricou a koláčik :PP
detto :))
celozrný sendvič s tvarom a banánom + jablko :D ovsené vločky so semiačkami , s jablkom a bananom :)
veeľa ovociaaaa a mrkvy a opäť ovsená kaša z banánom :) takýto tanier ovocia jem každy deň:)
mrkva,pomaranč, jablko,banáán :)

1 komentár:

  1. Vypadá lákavě :)

    zvu tě na svojí GA http://nikol-kach.blogspot.cz/2013/04/prvni-giveaway-pro-vas.html BUDU RÁDA ZA TVOJÍ ÚČAST :)

    OdpovedaťOdstrániť