Life...

Welcome to my blog. I hope you enjoy it. I love fashion! It's my passion and I can not live without it! But in addition to fashion and photography , I love my family, friends and life! I love life! Because every day is different and unique. every day to become something else.I love change. Because change is life.

piatok 17. mája 2013

chystám sa do prahy

Zdravím :) prepáčte že sa ozývam po takom dlhom čase ale von je teplo a skoro nikdy nie som doma :) Tak začnem o tom čo som chcela . 13 . júna odchádzam do Prahy so školou , budem tam cca dva dni a chcel by som toho vidieť a zažiť čo najviac :) Tak prosím niekto kto je z prachy alebo prahu dobre pozná prosím napíšte mi nejaké krásne pamiatky parky ktoré by som mala navštíviť , a najmä obchody , a ajnejaké sekáče alebo také niečo :) Dakujem vopred . Krásny deň :)
tešíím sa :))
a na záver moja fotka :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára