Life...

Welcome to my blog. I hope you enjoy it. I love fashion! It's my passion and I can not live without it! But in addition to fashion and photography , I love my family, friends and life! I love life! Because every day is different and unique. every day to become something else.I love change. Because change is life.

piatok 31. augusta 2012

Holidays are coming to an end...

me :) smile while you still have a teeth 

Zažili ste cez tieto prázky letnú lásku ? ja áno ♥ 

Takéto tatto mať... 
Cez tieto prázky som veeeľ veeľa fotila :) 

A už to začína.. od pondelka to začne ..školský tetor,ranné vstávniae..och neznášam pondelky . Ako si ste užili toto leto ? Tie prázdniny ? Ja super . Zbehli staraašne rýchloa le zato boli tie njalepšie :)  
Tam raz isť...

Cez tieto prázky som sa zaľúbila...♥  I´m falling in love with him ♥
Tak , ahojte všetci . Už dlhšie som sa neozvala . nemám nič nové . žiadne nové fotky,outiftiy, proste nič . Nejako nemám čas, snažím sa užívať si posledné dní prázdnin najviac ako to ide . Tak som sem hodila len pár obrázkov . Hope u like it Xx 

2 komentáre:

  1. nice photos sweetie. check out my travel blog www.hollyscrivener.blogspot.co.uk

    if you follow me i'll follow you back <3

    xoxo

    OdpovedaťOdstrániť