Life...

Welcome to my blog. I hope you enjoy it. I love fashion! It's my passion and I can not live without it! But in addition to fashion and photography , I love my family, friends and life! I love life! Because every day is different and unique. every day to become something else.I love change. Because change is life.

nedeľa 19. augusta 2012

Wishlist ♥

wishlist

Takže môj aktuálny wishlist :)Aspoň pár z týchto veci by som fakt chcel vlastniť . už dlhšie sa pár z nich pokúšam sa nájsť ale nedarí sa mi to .
1. Džínsovávestička - strašne po nej túžim,ale ešte nikde som nenašla takú ktorá by sa mi natoľko zapáčila . najlepšia by bola keby na nej boli už aj vybíjance :)
2.Džíny- mám ich strašne veľa,ale presne teraz potrebujem nejaké nové. Je jedno či svetlé, tmavé len nech sú úzke a môžu byť aj podrthané . nedávno som si jedni vyhladliav Takku. Tak uvidíme.
3. Neviem ako sa to volá ale je to tá podprda pod tričká . Hrozne túžim jednu vlastniť kedže mám viacero priesvitných tričiek.
4. Šiltka-flexa- hroznee chcem takú mať . OBEY sa mi páči najviac. Ale v inej farbe než je táto , ale proste po nej túžim :)
5.Kožené boty- Pre mňa základ . Tak sa strašne ich chcem. MUST have. Ale nikde neviem nájsť tie pravé :/
6.Bunda- Hrozne sa mi páčia tieto kaki bundy a dúfam že budem jednu vlastniť.
7. Converse- Biele členkové conversky ich chcem už asi dva orky :P Ale nikdy nemám dostatok finanncii na ne . Snád raz :)
8.Blúzka- takúto blúzku hľadám žu dlhšie. Nemusí byť presne taká ale niečo podobné . Nedávno som jednu peknú videla v H&M-ku a ľutujem že som ju nekúpila :/
9.Mikina- hrozne túžim bo obyčajnej mikine s kapuckou . Uplne jednoduchá,pohodlná,najlepšie v pastelovej farbe . Mám jednu vyhladnutú v Gate tak uvidíme :)
10.Kabelka- chcem maťdoma jednu poriadnu čiernu koženú kabelu . Je kombinovateľná zo všetkým čiže preto . Mám jednu ale chcem niečo také ako je na obrázku :)
Asi toľko :) Môj wishlist :)  Čo chcete/potrebujete vy ? :)

1 komentár: