Life...

Welcome to my blog. I hope you enjoy it. I love fashion! It's my passion and I can not live without it! But in addition to fashion and photography , I love my family, friends and life! I love life! Because every day is different and unique. every day to become something else.I love change. Because change is life.

piatok 17. augusta 2012

summer ;)







Tak čo ? Ako prázdninujete ? ja skvelo :) aj ked za 3 týždne sa prázky končia , mám toho ešte toooľko stihnúť . Tieto prázky mám dosť nabite. Najprv Chorvátsko,chaty a teraz to všetko ostnaté . Na týždeň som bola u sesterky ny Tepličke kde som ti to parádne užila :) Hned potom osme boli na dovolenke na Teplom vrchu ( fotky odtiaľ tu hodím o chvíľu ) a teraz ma čaká ešte stanovačka a ešte pár záležitostí s kamošmi a potom škola :) Na ktorú sa teším ale aj nie pretože idem na strednú, na gympel, a neviem čo ma tam čaká, predsa, nová škola je nová škola . . Tak dúfam že sa vám fotky páčili :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára