Life...

Welcome to my blog. I hope you enjoy it. I love fashion! It's my passion and I can not live without it! But in addition to fashion and photography , I love my family, friends and life! I love life! Because every day is different and unique. every day to become something else.I love change. Because change is life.

nedeľa 19. augusta 2012

New in :)

Zdravíím :) Bola som na menších "nákupoch" . Ale nešla som s cieľom kúpiť si niečo špeciálne . Takže šla som do PP do Maxu  chcela som si kupiť nejaký pohodlný svetrík čiže som kúpila ten čo je prvom obrázku . je úžasný staršne pekne sedí je teplý a  pohodlný , stál 15 ečok a je z Gejtu ( gate ) . V New Yorkeri mali výpredaj . Tričká za 2.45 . No nekúp to . Takže druhé,tretie a štvrté tričko mám odtial . To druhé milujem, už dlhšiu dobu som chcela nejaké podobné . Tá tretia modrá košielka s hviezdičkami je super . Na človeku vyzerá lepšie ako na obrázku . A to tretie som hlavne kúpila koli tomu vzoru ,ale tak som sa ponáhľala že som zobrala omylom väčšie  číslo :D No nič to . A potom som šla do číňaka a zbadala som tam túto koženku . Zapáčila sa mi a stála 20 ečok . čierna koženka je niečo ako MUST HAVE čiže som rada že ju mám . Kúpila som si tam aj tú šatku a laky sú z DM-ky . Také farby mám teraz rada čiže preto :) A čo vy ? čo máte nové ? :)
gate

New Yorker



New Yorker

New yorker

šatka-číňak :P a laky -DM
číňak

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára