Life...

Welcome to my blog. I hope you enjoy it. I love fashion! It's my passion and I can not live without it! But in addition to fashion and photography , I love my family, friends and life! I love life! Because every day is different and unique. every day to become something else.I love change. Because change is life.

pondelok 20. mája 2013

RANDOM

Ahojte , ako sa máte ? Ja super máme maturitné voľno :P takže žiadna škola 4 dni :D dnes nejaké random photos tak hope u like it :)) 
me
moje "outfity" nazberané z posledných dní :) viem že ja moc outfity nepridávam preto aspoň takto , ktorý sa vám najviac páči ? :) 

zdravá večera :) mňam
me :) smileeeee
ked som šla behať:) teraz chodím dosť často , a aj na bicykel :) 
chytám bronz , aj ked ja väčšinou chytím červeň :(( moj "super" pigment
a bola som na paty hard :D na fotke s kamoškou
vodnica <3 lááska

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára