Life...

Welcome to my blog. I hope you enjoy it. I love fashion! It's my passion and I can not live without it! But in addition to fashion and photography , I love my family, friends and life! I love life! Because every day is different and unique. every day to become something else.I love change. Because change is life.

štvrtok 23. mája 2013

My favourites

Ahojte :) Dnes taký článok že moji obľúbenci za tento mesiac . nebude to kozmetika ani nič ale napríklad  farba, film, seriál,pesnička a tak :) A čo vy a vaši obľúbenci ? :) Tak hope u like it

 Favourite movie : 

Safe haven <3 Uplne nádherný film . Romantický,dojemný . Skvelé herecké obsadenie, skvelý príbeh , krásne miesto , všetko je dokonalé . Pri tomto filme som si ja poplakala a musím povedať že je to jeden z najkrajších filmov ever , pre mňa. 

Favourite show :

vrátila som sa k starému dobrému O.C. Tento seriál ma neomrzí nikdy . proste milujem ho najmä hercov <3 Okrme neho mám rada The Carrie Diares,Priateľov či krok za krokom :)

Favourite song : 


Mirrors od Justina Timberlaka . Nááádherný song , ktorý ma len tak neomrzí :)

Favourite website :

http://weheartit.com/ stárnka plná inšpirácie :) dokázala by som za nou sedieť celý deň :)

Favourite star : 

Miley <3 ako inak . Môj vzor proste tu niet čo dodať .

Favourite quote : 

casue it is true :)

Favourite blog : 
z českých to bude Lucka z yourlucy  a z tých zahraničných asi Marianna z http://mariannan.costume.fi/ 
Favourite color :

haha , pastelová modrá :)  obľubujem teraz všetky pastelová farby :))

Favourite food :

ovocie :)) ako inak okrem toho samozrejme zelenia a potom normálne jedlá :)

Favourite activity :

beh :) začala som behať a chytilo ma to okrme toho bicyklovanie a samozrejem každodenné cvičenie , najvia cterza letím na cvičeniach od XHIT Daily - http://www.youtube.com/user/XFitDaily?feature=watch :)


 



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára