Life...

Welcome to my blog. I hope you enjoy it. I love fashion! It's my passion and I can not live without it! But in addition to fashion and photography , I love my family, friends and life! I love life! Because every day is different and unique. every day to become something else.I love change. Because change is life.

utorok 12. marca 2013

Ako som začala cvičiť


Ahojte :) Dnešný článok bude trocha iný . A dúfam že sa vám bude páčiť . Tak poviem vám niečo o tom ako a prečo som začala cvičiť . Tak prečo , to je jednoduché , chcem mať dobrú postavu , cítiť sa skvelo a najmä spevniť celé telo . To asi každá z nás . A ako ? proste som si jedného dňa povedala: " áno! idem do toho!" a bolo,m pokračovať . Necvičím nejaké brutálne cviky , o to mi nejde ,nechcem nejako rapídne schudnúť to nie . Chcem mať peknú vyrysovanú postavu ( samozrejme s mierou ) a jediné z čoho chcem schudnúť sú zadok a stehná . To sú tie najproblematickejšie partie , to všetky dobre vieme . A už vôbec nie nedržím nejaké diéty . Predsa , mám 15 a podľa mňa to nie je zdravé ani v akomkoľvke inom veku .
Viac v celom článku : 


Jedálniček

 Ja diéty proste nepreferujem . Ale samozrejme musela som trocha zmeniť aj svoj jedálniček . Neboli to veľké zmeny ale predsa len . Začala som tým že pijem LEN čistú vodu nič iné ! Sem-tam nejaký čaj ale to len zriedka . Jem , alebo teda snažím sa jesť len cereálne pečivo , musli , a najmä ovocie a zeleninu . Ktoré jem vo veľkom množstve . A snažím sa jesť častejšie po menších dávkach . Totálne som obmedzila sladkosti , sladené nápoje a najmä vyprážané jedlá a cítim sa super . Vždy ked mám chuť na niečo sladké vezmem si jabko . I ked musím sa priznať , že niekedy ma prepadne brutálne chuť na niečo sladké a proste nemôžem odolať , tak si odlomím jeden kúsok čokolády a je to ale to je fakt len zriedkavo . Najmä vtedy ked sa musím učiť .. A čím viac pijem , tým som menej hladná :)


Samostatné cvičenie 

Tak . Snažím sa cvičiť každý deň . Ked na to nie je čas alebo niečo mi do toho vojde tak sa aspoň trocha ponaťahujem aby mi nestuhli svaly . Ale fakt sa snažím si nájsť každý deň aspoň 10 minút na tých pár cvikov . Cvičím posilňovacie cvičenia a kardio . Najviac som sa inšpirovala od Lili z blogu http://freshlili.blogspot.sk/ , ktorý je mimochodom skvelý , Lili píše o tom ako cvičí ona a jej články sú fakt fakt skveléé. Vlastne som začal cvičiť vďaka Lili, ak to môžem tak povedať , takže Lili dakujem ti ! ( Aj ked vime že si to nikdy  neprečíta , haha ) Cvičím cviky z youtube najčastejšie od Jilian Michaels  alebo nejakých fintessiek na ktoré natrafím . Ale začala som cvičiť 30 dňoví workout : http://www.youtube.com/playlist?list=PL1c41tQdiDhP7EYs3hRygN6L21Lp647Fa , ku ktorému je aj rozvrh . Samozrejme prišla som k nemu vďaka Lili . Okrem toho cvičím vždy kardio a snažím sa veľa hýbať aj mimo cvičenia . Tým myslím prechádzky , chodenie poschodoch a bla bla . V lete začnem korčuľovať, bicyklovať, behať a plávať . Už sa tešíííím :) . Ako som hovorila cvičím pravidelne a vážne cítim menšie zmeny . Takže všetkým odporúčam . A všetkým taktiež odporúčam aby začali cvičiť ! Vážne budete sa cítiť aj vyzerať lepšie . Stačí len kúsok chcieť a všetko pôjde . Dúfam že sa vám tento článok páčil a napíšte mi vaše tipy ako cvičíte , budem rada :)

4 komentáre:

  1. presne takýto štýl cvičenia a stravovania som zvolila aj ja..cvičím každý deň aspoň chvílku,a stravujem sa zdravšie..čo sa týka sladkého,myslela som že to bude najvačší problém,lebo som nedokázala byť ani jeden den bez sladkého,ale ide to super:) človek si lahko zvykne na zdravšie veci a ide to potom aj samé:) držím ti palce nech sa darí aj nadalej:))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak to je super :) presne to som si myslela aj ja , ale tiež som prekvapená ako to ide :) dakujem ti pekne a tebe takisto :)

      Odstrániť
  2. :) super článek, já také začínám , tak se můžeme navzájem podporovat :D))

    nikol-kach.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. dakujem pekne :) haha jasné :) tak teda prajem veľa šťastia a trpezlivosti :)

      Odstrániť