Life...

Welcome to my blog. I hope you enjoy it. I love fashion! It's my passion and I can not live without it! But in addition to fashion and photography , I love my family, friends and life! I love life! Because every day is different and unique. every day to become something else.I love change. Because change is life.

piatok 1. marca 2013

"new" wishlist

Aloha :) V posledne dobe sa ozývam nejako častejšie či sa mi to len zdá ? :/ No to jedno :D Ako sa máte ? ja dobre len unavene :/ No tak späť k postu . Zas je to wishlist aneb zoznam vecí ktoréchcemprosímsipotrebujemmusímmať . haha . Určite ste si všimli že mojou najobľúbenejšou farbou je čierna . Milujem ju . Pretože sa dá kombinovať so všetkým . Najradšej ju kombinujem zo zlatou . To môžete vidieť i na tomto wishliste . Veľa vecí ktoré si prajem tu nie sú ale tak aspoň toto :) Tak a prejdem k jednotlivým kúskom :
"new" wishlist



sukne - ja som typ ktoré sukne neznáša . Nenosím ich len občas na niektoré príležitosti . Najlepšie mi je v džínsoch , legínach a teplákoch hach . No ale už dlhšiu dobu si chcem nejakú z týchto kúpiť . Páčia sa mi .Najviac , samozrejme , v čiernej . Ak tomu také čierne silonky s podväzkami . NO krása . Dúfam že si jednu čoskoro zaobstarám :) 
džínsy - už dlhšiu dobu sa po nejakých pozerám . Najviac by som chcela v nejakom takomto svetlom odtieni . Ale nikdy nemôžem nájsť také ktoré by mi dobre sedeli , boli za prijateľnú cenu a vyzerali by nejako takto ako na wishliste . Dúfam že nejaké nájdem , ak máte nejake typy sem s nimi! 
doplnky - opasok . chcem čierny opasok , najlepší zo zlatými vybíjancami . Ďalej klasické čierne bríle .A nejaké tie zlato-čierne náramky/náhrdelníky by ma potešili tiež :) 
topánky - tieto boty už vidíme v mojom wishliste hádam po tretí krát haha . Tie baleríny a boots sú z H&M-ka . Strašne dlho po nich túžim ale v našom meste H&M-ko nemáme a kým sa ja do nejakeho dostanem tak ich už mať nebudú . Proste chcem nejaké podobné boty na jar/jeseň nejaké také kozáčkové . A čierne baleríny zo zlatými vibajancami ( ako inak ) . A dalej si prosím prosím čienre wedges . Či už s otvorenou špičkou lebo bez . Jedni som si vyhliadla v CCC tak uvidíme :)
tričko,košeľa - obe h H&M-ka . Zaľúbila som sa do nich a strašne po nich túžim :))
A čo vy ?:) Čo si chcete v najbližšej dobre zaobstarať ? :) 

9 komentárov:

  1. pekné veci..veľmi ma oslovili tie čierne vysoké topánky:))) už len aby bolo teplo a dali sa nosiť:)

    Veronika

    OdpovedaťOdstrániť
  2. boží, potřebuju to všechno!:D hlavně ta košile je super:)
    když tak je u mě na blogu firmoo GA

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Moc hezké věci, nejvíc mě zaujaly ty světlé džíny, ty už sháním dlouho ale i ty do šediva nejsou k zahození! :)) a ty botky na platformě ♥

    krásný blog:))

    nikol-kach.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. dakujem :) aj ja som ich zháňala dlho a teraz som jedni objavila v croppe a sú super , odporúčam :)

      Odstrániť
  4. ani nevím, co bych si vybrala, všechno vypadá super..ale trouble maker tričko a balerínky z háemka se mi líbí asi nejvíc :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. dakujem ;)) ja by som brala všetkoo všetkými desiatimi :(

      Odstrániť
  5. Super wishlist, moc se mi líbí tvůj blog a hlavně tvoje outfity, sleduju! :)

    OdpovedaťOdstrániť