Life...

Welcome to my blog. I hope you enjoy it. I love fashion! It's my passion and I can not live without it! But in addition to fashion and photography , I love my family, friends and life! I love life! Because every day is different and unique. every day to become something else.I love change. Because change is life.

nedeľa 16. septembra 2012

wishlist ♥

wishlist


Takže :) Ahojte , tu je môj nový jesenný wishlist :)
Takže za prvé : bundy . Obidve sú z topshopu. Obe sami páčia . Tá "zelená" je na jeseň a tu čiernobiela na zimu  nemusí byť presne taká istáale proste jednu z týchto by som si chcela kúpiť.
Za druhé : svetre,svetre,svetre. ja som veeeľka milovníčka svetrov . Mám doma viaceré ,ale takéto pletené ktoré fakt milujem mám len dva - biely a čierny . Chcela by som si zaobstarať nejaký vínový,alebo červený alebo horčicový. Pretože tieto farby teraz letia.
Za tretie : boty . Kožené "čižmy" , nevime ako sa to presne volá , ale proste takýto štýl čižiem milujem . Mám doma podobné ale semišové :/ Čo nie je moc dobré pre jesenné počasie . Čiže chcem kožené , jedni mám už vyhladnuté v Deichamne ale tie na obrázku sú úžasné ♥
Za štvrté : mikina, presne po takej túžim už dlhšiu dobu.
Za piate : vínový šál , milujem teplé pletené šále , mám doma čierny ale teraz túžim po vínovom.
Za šieste : kabela . Čiernu koženú kabelu do ktorej sa mi zmestí všetko . Takú chcem , nie chcem ale potrebujem.
Tak to si prajem ja . A čo vy ?  Po akých kúskoch túžite ? :) 




5 komentárov:

  1. mas super vyber topanok

    www.perlaoreneta.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. LOVE THE MILITARY JACKET!!!!GREAT CHOICES!:)
    XX


    p.s. let us know if you would like to follow each other
    xoxo



    http://style-squared.blogspot.ca/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. thanks :) yeah sure . I followed you lovely ♥

      Odstrániť
    2. followed you back!!!!see you again soon!:))
      xoxo

      Odstrániť