Life...

Welcome to my blog. I hope you enjoy it. I love fashion! It's my passion and I can not live without it! But in addition to fashion and photography , I love my family, friends and life! I love life! Because every day is different and unique. every day to become something else.I love change. Because change is life.

utorok 5. novembra 2013

If you believe that you can be happy , you will be :)

Ahojte :) Dnes pár fotiek z nedávneho fotenia :) Typické jesenné fotky s jednoduchým outfittom :) Dúfam že sa budú páčiť :) Ako sa máte ? Ako sa vám  nepáči toto "úžasné" novembrovské počasie ?  Ja teda mám tej zimy a dažďa pokrk a ešte len je začiatok novembra . haha :(( Ale cez to všetko sa mám fakt super :) Neviem snažím sa myslieť pozitivne a byť optimista v každej situácii a mám sa preto fajn :) Terza by ma asi nikto nenaštval , pretože neviem nič neberiem tak vážne a snažim sa brať všetko s nadhľadom . Užívam si všetko čo mi každý deň dáva a som happy :D Tento týžden plánujem ešte dva články takže sa máte na čo tešiť :)  A pamätajte : EVERYDAY is a reason to smile , tak sa usmejte :) 






Sveter - new Yorker , Legíny-H&M , tenisky - ?? 

2 komentáre:

  1. Pekne fotky, a ja chcem byt tiez taky opitimista ako ty!:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. dakujem krásne :) haha , ja sa sama sebe čudujem ako to dokážem ale keď sa chce da sa to :D pamätaj že nikdy nie je tak zle aby nemohlo byť ešte horšie :D a keep smiling a pôjde too :))

      Odstrániť