Life...

Welcome to my blog. I hope you enjoy it. I love fashion! It's my passion and I can not live without it! But in addition to fashion and photography , I love my family, friends and life! I love life! Because every day is different and unique. every day to become something else.I love change. Because change is life.

štvrtok 3. októbra 2013

Bulgaria 2o13

Takže ahojte . Dnešný post bude už o dávno sľúbených fotkách z dovolenky v Bulharsku . Bola som tam s rodinou a bolo fajn . Išli sme letecky z Košíc , len trval hodinku a niečo . Boli sme na Slnečnom pobreží a bolo tam skvelo . Na každom rohu obchody a diskotéky . More bolo tiež krásne ale asi v tretí deň tam prišlo hrozne veľa rias až sa nedalo kúpať . Mne to až tak nevadilo a kúpala som sa tak či tak . Takisto tam bolo pár medúz , teda dosť veľa , dve ma popŕhlili ale nič vážne sa nestalo . Na rok by som radšej skúsila nejakú inú destináciu v Bulharsku napr. Pomorie :)  Ale každopádne bolo tam pekne , teplo čiže super:) A teraz pár fotiek , aby som vám aspoň prostredníctvom nich priniesla kúsok tepla . ( och ako mi to chýba a nie tu taká hroznáá zima :(( ) A z Bulharska som si odniesla vínové vansky len za 20 eur čiže spokoo :)) A čo vy kde ste boli tento rok na dovolenke ? Boli ste už niekedy v Bulharsku ? Ako sa vám páčilo ? Nejaké typy ? :) 

Bazén pri hoteli :D inak ja a nejaký okoloidúci


Večerná prechádzka . Ked bol silnejší vietor boli hroozne veľké vlny

pehatá ja .cez leto sa mi vždy spravia neskutočne veľa pieh . ( inak za celú dovolenku som nepoužila ani štipku make-upu, ani korektor,ani špirálu , proud of me , haha ) 
in the sky

úúúsmeev nie je žiadna šifra, je to maláá výhra lííc aka podme späť
sunshine

mojito v miestnom bare
fotené ais o ôsmej večer , o takomto čase bolo more veľmi čisté, teplé , málo ľudí a veľké vlny preto sme sa vždy chodili kúpať.) a vtedy ešte neobli ani riasy 

without make-up :))) 
my sister :))
sunnyyyy

3 komentáre:

  1. Wow, vypadá to tam krásně. Jela bych tam hned za teplíčkem. Na těch fotkách ti to moc sluší a máš moc krásnou postavu.:)

    Blog ϐook of ϐeauty

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. aj ja by som šla , ihned ! :(( dakujem krásne :) aj za postavu, za tu drinu to stojí :))

      Odstrániť
  2. Pekné fotky. :)
    Máš skvelý blog od teraz ta odoberám dúfam, že si pozrieš môj blog a ak sa ti bude páčiť začneš ho odoberať. :) http://my-secrets-and-dreams.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť