Life...

Welcome to my blog. I hope you enjoy it. I love fashion! It's my passion and I can not live without it! But in addition to fashion and photography , I love my family, friends and life! I love life! Because every day is different and unique. every day to become something else.I love change. Because change is life.

štvrtok 11. júla 2013

'Coz when a heart breaks no it don't break even

Ahooojte . Ako prázdninujete ? Ja skvelo . zatiaľ asi najlepšie prázdniny . Prežila som už toho toooľko . Len škoda že sa teraz ochladilo :(( Ďalej ma mrzí že mi nevyšla brigáda o ktorú som mala záujem no nič možno na ďalšie leto . V auguste odchádzam do Bulharska . Straašne sa teším :) A tak teraz k postu . Mám tu pre vás nejaké fotky ktoré sme s Ivou nedávno nafotili . Môžte na mne vidieť nové veci z prahy . Dúfam že sa budú páčiť . Krásny deň :) 








Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára