Life...

Welcome to my blog. I hope you enjoy it. I love fashion! It's my passion and I can not live without it! But in addition to fashion and photography , I love my family, friends and life! I love life! Because every day is different and unique. every day to become something else.I love change. Because change is life.

nedeľa 9. decembra 2012

Some photos :)


Sľúbený článok je tu :) Takže nedávno sme s mojou najnaj sesternicou ( je to zároveň aj moja best friends aj sister ) niečo pofotili a vyšlo z toho pár fotiek :) Niektoré sú len také nijaké ale tak dúfam že sa vám budú aspoň trocha páčiť ♥




Ja a Iva ♥

+ môj ocko mal v piatok 40tku ,a boli sme na oslave ( ktorá bola úžasná) tak vám sem pridám aspoň 2f otky jedna je s mojím ockom a druhá s ivkou :)
Na sebe mám : Blúzku a nohavice z GATE a boty som si doniesla z Chorvátska :)



1 komentár: