Life...

Welcome to my blog. I hope you enjoy it. I love fashion! It's my passion and I can not live without it! But in addition to fashion and photography , I love my family, friends and life! I love life! Because every day is different and unique. every day to become something else.I love change. Because change is life.

utorok 3. júla 2012

Friday ;)

Iv & Ja



Ja & Mates ( bratranec )

Môj piatkový outfit : BLúzka- F&F , Sukňa - F&F , boty netuším a náušnice - Six :)

Zdravíčko ;) Viem , zas som na blog dlhoo nič neprispievala , ale nejako nikdy nie je čas . Viem aj že to čo tu teraz napíšme si ja tak nikto neprečíta ale never mind . Tak čo ako sa máte ? Ja zatiaľ skvele , naplno si užívam prázdniny ktoré začali úplne úžasne . V patok mala moja babka 60-tku tak tu je  pár fotiek . A inak ako budete prázdninovať ? Ja idem tento piatok do Chorvátska ( áno to bude fotiek ) a potom chaty,opekačky,stanovačky , ešte jedna dovolenka ale na Slovensku a to v augusute a potom ostatné prázdninové veci . A samozrejme budem fotiť . :) Enjoy Xx

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára